onsdag, augusti 03, 2016

dagens äventyr

inatt läste jag ut order of the phoenix och har legit varit nervös sedan slutet av goblet of fire över sirius kommande död och satt typ konstant och bara O SHIT NU ÅKER DE SNART TILL DEPARTMENT OF MYSTERIES NU ÄR DÖDSÄTARNA DÄR NU KOMMER THE ORDER MEMBERS AHHHHH och sedan dog han och jag grät somehow inte förrän de sista 10 sidorna
(boken: "He turned the mirror over. There on the reverse side was a scribbled note from Sirius. 'This is a two-way mirror, I've got the other one of the pair. If you need to speak to me, just say my name into it; you'll appear in my mirror and I'll be able to talk in yours. James and I used to use them when we were in separate detentions.'"
jag: *is a mess*) fast okej kolla här HAN FICK DEN SPEGELN AV SIRIUS I DECEMBER OCH GLÖMDE BORT DEN OCH PRATADE BARA MED HONOM TVÅ (TRE?) GÅNGER UNDER SKOLÅRET OCH SEDAN DOG HAN OCH DÅ HITTADE HARRY SPEGELN JAG KOMMER GRÅTA IGEN

anyway imorse när jag precis hade vaknat smsade linnea och bara hej vill du till jönköping om två timmar och jag bara okej så vi åkte dit!!







såg emo ut, köpte frapino med soyamjölk (och utan grädde nice), köpte en eyeliner från une för halva priset ska prova den ordentligt någon gång, köpte vit choklad reeses, kollade efter the cursed child på akademibokhandeln men den var slut, åt på subway, köpte en t-shirt som är jättesöt (och letade pokemon också obviously) (och så tog jag en dålig bild på said t-shirt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar