fredag, juli 29, 2016

jag är för EMO

death spells släppte nothing above, nothing below idag och det är amazing har lyssnat igenom det en gång (och några låtar fler gånger än så min favorit är hate unconditional tror jag)

men SEDAN förstörde my chemical romance mitt liv igen
de släppte preorders för 10th anniversary versionen av the black parade
och jag förbeställde obviously (550 kr med frakt gråter föralltid men värt det)
och fick en nedladdning av the five of use are dying rough mix
och nu är jag DÖD

the six of us are dying amirite


en annan bra grej med detta, förutom att vi fick mer my chemical romance stuff när jag trodde att may death never stop you skulle vara det sista någonsin, är att det släpps 23 september så när skolan börjat kan jag ändå trösta mig själv med det och ha något att se fram emot!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar